e-solat

Jus Pati Kurma Madu Asli

Manfaat Jus minuman untuk kesihatan dengan khasiat Pati buah Kurma dan Madu lebah asli dari resepi buah kurma untuk minuman segar dan sedap dalam bentuk Jus cordial pati kurma diperkaya dengan madu asli Sebagai sumber tenaga tubuh badan telah diperakui kelebihannya oleh pakar perubatan sejak berzaman.

Labels

Friday 20 July 2012

Ceria, Cergas, Cerdas


Untuk hidangan ketika berehat atau makan bersama keluarga. Bagi mereka yang kurang menyukai buah kurma, adalah disyorkan untuk mengambil PATI KURMA MADU RATU RASA ini kerana rasanya yang sedap dan tidak terlalu manis dan minuman ini lebih mudah untuk dihadam atau diserap.

   i.   Sebagai pilihan TERBAIK & TEPAT untuk minuman seharian selain dari air teh atau kopi bagi mereka yang tidak menggemari minuman susu
( Lebih sedap jika dicampurkan ke dalam sebarang susu tepung / susu segar atau lain-lain seperti jus buah-buahan yang dirasakan sesuai )

ii.    KEISTIMEWAAN YANG TERDAPAT PADA PATI KURMA MADU RATU RASA INI ADALAH IA TIDAK MENGANDUNGI SEBARANG PERISA DAN PEWARNA TIRUAN….

Seperti kebanyakkan kordial/minuman lain didalam pasaran. Ianya amat sesuai di bancuh semasa panas atau pun sejuk dan boleh diambil pada bila-bila masa sahaja.






Ceria, Cergas, Cerdas dan sihat adalah suntikan yang padu dalam diri untuk melayari kehidupan seharian . Beriadah  dan  bersukan adalah merupakan cara hidup sihat.








Jus minuman atau sari buah kurma dengan paduan madu asli amat baik untuk semua golongan walau dimana anda berada dan masa bukan penghalang baginya. Sesuai diwaktu ceria atau bersantai bersama keluarga atau ketika bersukan, ianya dapat memberi tenaga tambahan.



Dikenalpasti oleh para pengkaji antara makanan yang mampu memberikan sumber tenaga untuk semua peringkat usia bermula daripada wanita hamil, bayi, kanak-kanak, orang dewasa sehinggalah ke warga emas.


Jika anda ingin informasi lebih lanjut tentang product RatuRasa ini... Baca seterusnya...

No comments:

Post a Comment